Log in Autentificare   Sign up Înregistrare
SINDICATUL
ÎNVĂŢĂMÂNT
PREUNIVERSITAR
JUDEŢUL HUNEDOARA
S.I.P. Hunedoara Aveţi nevoie de Adobe Flash Player.
Ştiri foarte importante .:. Gradația de merit 2017 – primele rezultate .:. Ştiri importante .:. Ședința C.A. al I.S.J. Hunedoara .:. Ştiri .:. Concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar .:. Revista presei .:. FSE - STUDIU Cum influenţează şcoala creierul unui copil de clasa I .:. Presa despre noi .:. Nici un act de corupție în învățământul hunedorean .:. Puncte de vedere .:. Creșterea salariului minim, cea mai bună decizie economică luată în ultimii 5 ani. .:.
Sindicatul eşti tu!     Un sindicat este puternic şi eficient atât cât membrii săi îl fac.     Fiecare din noi face sindicatul să fie ceea ce este!


Condițiile de organizare a taberelor, excursiilor, expedițiilor - modificări
01.05.2017

Ministerul Educației a modificat condițiile de organizare a taberelor, excursiilor, expedițiilor și a altor activități de timp liber în sistemul de învățământ preuniversitar. Toate modificările sunt aduse prin Ordinul MENCS nr. 3637 din 12 aprilie 2016.

Elemente de noutate, față de vechiul Regulament-cadru:
- aprobarea ISJ este necesară numai pentru activitățile de timp liber care se organizează în timpul orelor de curs;
- activitățile de timp liber sunt împărțite în două categorii:
- activități care se desfășoară în localitatea în care se află unitatea de învățământ;
- activități care se desfășoară în altă localitate decât cea a unității de învățământ sau care presupun mai multe tipuri de servicii.

1.
Informații care trebuie oferite grupului de cadrul didactic:
a) scopul și programul activității;
b) obiectivele turistice care vor fi vizitate;
c) durata deplasării, ziua, ora și locul plecării, precum și ziua, ora și locul sosirii;
d) localitatea de destinație, unitatea de cazare și distanța până la aceasta, precum și pachetul de servicii privind:
- mijloacele de transport utilizate, caracteristicile și categoria acestora, precum și copia certificatului de înmatriculare la registrul comerțului, copia licenței de transport persoane, copia asigurării de răspundere a transportatorului față de călătorii transportați în caz de accidente;
- condițiile de cazare și masă (numărul locurilor de cazare autorizate, categoria de clasificare a unităților de cazare/alimentație etc.);
- dotările suplimentare din incinta unității de cazare (de exemplu, piscine, terenuri de fotbal sau tenis, mese de ping-pong etc.);
e) documente/informații privind costul excursiei/taberei/expediției/activității etc.;
f) numărul de participanți estimat: elevi și adulți, cu respectarea regulii de un cadru didactic la cel mult 10 elevi;
g) activități care presupun un anume grad de dificultate/risc.

2.
Documentația aferentă activităților care se desfășoară în localitatea în care se află unitatea de învățământ
a) planul activității (conform anexei 2.1);
b) tabelul nominal cu elevii/preșcolarii participanți, precum și datele de contact ale părinților/tutorilor legal instituiți;
c) tabelul nominal cu cadrele didactice însoțitoare și datele de contact ale acestora;
d) tabelul nominal cu adulții participanți (alții decât profesorii) și datele de contact;
e) acordul scris al părinților/tutorilor legal instituiți (conform anexei nr. 1);
f) procesul-verbal de informare/instruire a participanților, în care se vor insera, după caz, reguli specifice deplasării;
g) documente/informații privind costul activității;
h) aprobarea conducerii unității de învățământ de unde provin elevii/preșcolarii;
i) aprobarea IȘJ, dacă activitatea se desfășoară în timpul orelor de curs.

3.
Documentația aferentă activităților care se desfășoară în altă localitate decât cea a unității de învățământ sau care presupun mai multe tipuri de servicii
a) planul activității (conform anexei 2.1);
b) tabelul nominal cu elevii/preșcolarii participanți, precum și datele de contact ale părinților/tutorilor legal instituiți;
c) tabelul nominal cu cadrele didactice însoțitoare și datele de contact ale acestora;
d) tabelul nominal cu adulții participanți (alții decât profesorii) și datele de contact;
e) acordul scris al părinților/tutorilor legal instituiți (conform anexei nr. 1);
f) procesul-verbal de informare/instruire a participanților, în care se vor insera, după caz, reguli specifice deplasării;
g) documente/informații privind costul activității;
h) aprobarea conducerii unității de învățământ de unde provin elevii/preșcolarii;
i) aprobarea IȘJ, dacă activitatea se desfășoară în timpul orelor de curs;
j) mijloacele de transport utilizate: - copia certificatului de înmatriculare a firmei la registrul comerțului;
- copia licenței de transport persoane;
- copia asigurării de răspundere a transportatorului față de călătorii transportați în caz de accidente;
k) cazare și masă: - numărul locurilor de cazare autorizate;
- categoria de clasificare a unităților de cazare/alimentație etc.);
- dotările suplimentare din incinta unității de cazare (ex.: piscine, terenuri de fotbal sau tenis, mese de ping-pong etc.);

Pentru a veni în sprijinul colegilor care intenționează să organizeze astfel de activități, agenția de turism a sindicatului, SIP TOUR, a pregătit un portofoliu (orientativ). Materialele pot fi descărcate de la rubrica CONSULTAȚII JURIDICE.

O MENCS nr. nr. 3637 din 12 aprilie 2016 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului educației naționale nr. 3.060/2014 privind aprobarea Condițiilor de organizare a taberelor, excursiilor, expedițiilor și a altor activități de timp liber în sistemul de învățământ preuniversitar 151.175 octeţi PDF
Planul activității care se desfășoară în localitatea în care se află unitatea de învățământ (anexa 2.1 la Regulamentul-cadru) 13.257 octeţi DOCX
Planul activității care se desfășoară în altă localitate decât cea a unității de învățământ și care presupune servicii de transport, cazare și masă (anexa 2.2 la Regulamentul-cadru) 14.391 octeţi DOCX
Declarație agent economic – transport (anexa 3.2 la Regulamentul-cadru) 13.669 octeţi DOCX
Declarație agent economic – cazare (anexa 3.1 la Regulamentul-cadru) 13.645 octeţi DOCX
Acordul scris al părinților/tutorilor legali ai elevilor participanți (anexa 1 la Regulamentul-cadru) 13.911 octeţi DOCX
Cerere de aprobare (model pentru ISJ) 14.220 octeţi DOCX
Procesul-verbal/declarație încheiate în urma prelucrării, însușirii și semnării regulamentului (model) 13.609 octeţi DOCX
Toate (8) fişierele de mai sus 221.628 octeţi ZIP



Prima pagină| Ştiri| Revista presei| Presa despre noi| Buletin informativ / Informări| Puncte de vedere| Documente MEN, ISJ, CCD...| Despre noi| Informaţii utile| Legislaţie| Consultaţii juridice| Procese| Turism| C.A.R.| Contact| Legături utile| Dialog social şi advocacy| Forumul S.I.P. Hunedoara| Membri de sindicat| Concurs de fotografii| Galerie Foto| Căutare articole| Zile libere| Flux de ştiri RSS| English Summary| Webmaster| Harta site-ului
© 2002-2015 S.I.P. Hunedoara. Toate drepturile rezervate.
Rezoluţia recomandată: 1024x768.
Au fost 3815581 vizite, începând din 14.10.2011.


SIP Hunedoara